• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

פפושדו וגטיניו, הראש"ל שליט"א סומך?

אכן.
אבל גם לא ראוי לכתוב מקום בו גר כשלא גר שם.
רוצה להשאר אנונימי מותר ואין בכך בעיה.
אבל לכתוב שקרים זה כבר נושא אחר.
כבר הגעתם למסקנה שאתם צודקים במליון אחוז שזה מי שאתם חושבים...
וחוץ מזה, גם אם זה נכון, תכתבו לו בפרטי ולא באופן גלוי.
זה גם מוריד את הרמה של השיח בפורום.
 
כבר הגעתם למסקנה שאתם צודקים במליון אחוז שזה מי שאתם חושבים...
וחוץ מזה, גם אם זה נכון, תכתבו לו בפרטי ולא באופן גלוי.
זה גם מוריד את הרמה של השיח בפורום.
אם היה כותב את דבריו בפרטי הייתי עונה לו בפרטי...
גם לא כתבתי שם מלא, כתבתי רק רמז.

וזה שאנשים מפברקים מקום מגורים וסיפורים על מקום מגורם הפיקטיבי לא מוריד את הרמה?!
 
אם היה כותב את דבריו בפרטי הייתי עונה לו בפרטי...
גם לא כתבתי שם מלא, כתבתי רק רמז.

וזה שאנשים מפברקים מקום מגורים וסיפורים על מקום מגורם הפיקטיבי לא מוריד את הרמה?!
ידידי ורעי, אין עניין להתווכח על כך.
זה לא מתאים פה, נקודה.
 
בעזרת ה' מחר בבוקר אשאלהו לשמו ואכתוב כאן בריש גלי
וכי כל בעל חנות ספרים אתה יודע מה שמו?
אל תשכח לצרף מס' טל' שלו, לטובת חברי הפורום תושבי מגדל העמק.
הייתי שמח לשאול אותך עוד כמה פרטים על מגדל העמק כמי שמתעסק עם הנוער: מה המצב בישיבה של הרב מנחם? כמה בחורים יש שם? מה רמת הלימוד שם? האם אתה מכיר את הצוות שם? לזה אתה לא צריך לחכות למחר, אתה חייב לדעת זאת כמי שמתעסק עם בחורי הישיבות שם.
 
אני מתחיל להריח שהחל להיפתח פה משרד חקירות, אחרי שהחברה תגדל אל תשכחו להפריש רווחים לפורום.
בשמח"ר.
אבל זה לא חברת חקירות. רבים מחברי הפורום כתבו באישי שמריח להם שזה לא רק ניק אנונימי, אלא מישהו שנוהג בשיטת הרוצה לשקר ירחיק עדותו. וכן לא יעשה בפורום של בני תורה. גם אני מכסה את שמי, אבל מעולם לא כתבתי שאני גר בטבריה, או כל מיני פרטים שאינם נכונים. וכאן מריח שאכן כותב דברים שאינם. וכבר בכמה אשכולות העירו ברמזים מעין זה. ותול"מ.
 
ביררתי והוא מקבל את הספרים מספרי חיים בגבעת שאול
באם יש שאלות נוספות אשמח לשמוע
יש לכם שאלות יפות ומעניינות
זה אפי' לא ראוי לתואר "התחמקת יפה". כתבת שתשאל אותו מה שמו ותכתוב. בסוף אתה כותב מה שם המפיץ בי-ם, אז כנראה שזו עיר מגוריך.
עכ"פ ברור שאינך גר במגדל העמק. כי אינך יודע להשיב על אף בר הקורה במגדל עמק.
מותר ונחמד להיות עם שם בדוי ואין בזה שום בעיה, אך נא לא לשקר כאן על הציבור.
זה לא "שאלות מעניינות" אלא שאלות קלות למי שגר במגדל העמק, והוכחות ברורות שמי שאינו יודע עליהם תשובה שאינו גר במגדל העמק.
נא להפסיק להתל בנו.
 
זה אפי' לא ראוי לתואר "התחמקת יפה". כתבת שתשאל אותו מה שמו ותכתוב. בסוף אתה כותב מה שם המפיץ בי-ם, אז כנראה שזו עיר מגוריך.
עכ"פ ברור שאינך גר במגדל העמק. כי אינך יודע להשיב על אף בר הקורה במגדל עמק.
מותר ונחמד להיות עם שם בדוי ואין בזה שום בעיה, אך נא לא לשקר כאן על הציבור.
זה לא "שאלות מעניינות" אלא שאלות קלות למי שגר במגדל העמק, והוכחות ברורות שמי שאינו יודע עליהם תשובה שאינו גר במגדל העמק.
נא להפסיק להתל בנו.
מי שהמציא את העניין הלז התקשר אתמול למי שאתם מעלילים עליו שכביכול זה הוא, וביקש מחילה סליחה וכפרה.
ובנפול היסוד נפל הבניין.
אולי לא עדכנו אותך - תבדוק העניין...
 
מי שהמציא את העניין הלז התקשר אתמול למי שאתם מעלילים עליו שכביכול זה הוא, וביקש מחילה סליחה וכפרה.
ובנפול היסוד נפל הבניין.
אולי לא עדכנו אותך - תבדוק העניין...
מי שהמציא את מה?
לא נפל שום יסוד, איך יתכן תושב מגדל העמק שמתעסק עם בני הנוער שלא יודע כלום על הקורה במגדל העמק ועם הישיבות שם, וגם אף אח במגדל העמק אינו מכירו?! [ואת י-ם מכיר לקרביה, פוגש לעיתים קרובות את הרב מאיר אליהו וכו'...].
וגם כשכותב שיכתוב את שם המוכר, חוזר עם תשובה אחרת.
ואלו דברים ברורים.
וחבל שצריך להגרר לכזה שיח, שמישהו מנסה לשקר כאן את הציבור, בלי שום טעם, כי הרי אם יהיה כמו כל הניקים האנונימיים זה אל יפריע לאף אחד, אז מה הענין לכתוב שקרים שגר במקום אחר. ועוד מקבל איזה גיבוי.
 
חבר'ה מה קורה כאן הכל בסדר?!

רצונו של אדם זהו כבודו אם להציג עצמו כמות שהוא או באופן כזה או אחר מחמת שיקולים שרואה לעצמו
ומה בכך אם רואה צורך שעה להסוות זהותו בעבור יוכל להתבטא באופן משוחרר, ואינו פוגע ואינו מזיק בזה לאיש, (וגם אם היה מזיק יפנה הניזק להנהלה באופן אישי לבאר נזקו והם בודאי ימנעו ההיזק).
והרי אפילו יעקב אבינו שהיה באמת איש תם אמר אחיו אני ברמאות כשראה צורך שעה, דכל שהמטרה נכונה לתועלת נחשב ש"משנה" בעבור התועלת ואין בזה עוון אשר חטא ותו לא מידי כמבואר במכתב מאליהו.

אתם תלמידי חכמים, ואנחנו בסיום ימי פטירת תלמידי רבי עקיבא,

תנהגו כבוד זה בזה אתם רק תרוויחו!!!
 
חבר'ה מה קורה כאן הכל בסדר?!

רצונו של אדם זהו כבודו אם להציג עצמו כמות שהוא או באופן כזה או אחר מחמת שיקולים שרואה לעצמו
ומה בכך אם רואה צורך שעה להסוות זהותו בעבור יוכל להתבטא באופן משוחרר, ואינו פוגע ואינו מזיק בזה לאיש, (וגם אם היה מזיק יפנה הניזק להנהלה באופן אישי לבאר נזקו והם בודאי ימנעו ההיזק).
והרי אפילו יעקב אבינו שהיה באמת איש תם אמר אחיו אני ברמאות כשראה צורך שעה, דכל שהמטרה נכונה לתועלת נחשב ש"משנה" בעבור התועלת ואין בזה עוון אשר חטא ותו לא מידי כמבואר במכתב מאליהו.

אתם תלמידי חכמים, ואנחנו בסיום ימי פטירת תלמידי רבי עקיבא,

תנהגו כבוד זה בזה אתם רק תרוויחו!!!
באמת תודה על הדאגה לכבודי ואני עפר ואפר, וחבל שמעלת הארז הגדול אשר בלבנון טרח להתייחס לענין
ואני חוזר ומודיע כאן בריש גלי מחולים לכם מותרים לכם שרוים לכם, כל מי שרוצה יכול לכתוב אודותי מה שירצה, ואין לי עם זה שמץ פגיעה
ובעזרת ה' גם להבא אם רק מישהו יעז לפגוע בכבודם של רבנן אני לא יחשוש ולא יהסס לחגור חרב וחנית ולצאת לקראתו המלחמה השערה
 
מצורפות כמה תשובות בענין, ובהם מענה לדברי הרב יעקב יוסף ולהליכות מועד (שכתב כמה טענות שכלל לא מתחילות, אילו רק היה אחראי ומגיע לביקור במפעל לפני שכותב דברים שאינם).
כל מי ששמעתי שהיה במפעל בשנים האחרונות התפעל מההשגחה הקפדנית. (אף החולקים כהר' עידו אלבא, שמחפש כל טצדקי לאסור, הודה שאין בעיה מצד ההקפדות של ההשגחה במקום, אלא רק מהבחינה המדעית. ואף בזה חלק מטענותיו נסתרו ע"י הרב ללוש אשתקד בפורום זה. ואז בא בטענות חדשות).
המשגיח שם הוא החברותא של הגר"מ מאיה שליט"א, יהודי ת"ח ויר"ש שהוא המשגיח מאז שמרן היה רבה של ת"א והתחיל לתת את ההכשר לפפושדו לפסח, עד עצם היום הזה.
רב שמשגיח, ומקבל כסף מבעל המפעל, הוא פסול לעדות. לצערנו בהרבה מקומות בארץ המשגיח מקבל את שכרו מבעל המפעל ולא מהרבנות. כמו שכתבנו בעבר, עוגיות אלו הם חמץ לרוב הפוסקים. והאוכלם ספק כרת
 
חזור
חלק עליון