פלא על מר!סרטון מרן אמר שהכל, והפטיר "זה להטעים", ונראה שבא לומר לדבק, כי לכל היותר היה צריך לומר "למרות" שבא להטעים.
הרי הרב ישראל יונה אמר לו במפורש ששמים הרבה פירורי לחם וזה בא להטעים, ואפ"ה מרן זיע"א אמר לו העיקר זה הדג. א"כ לא הציל כלום בזה בדקדוקו.
כמו"כ כדאי לכת"ר לעיין בדברים שהביא מרן שליט"א בתשובה שצירפנו, ובדברי הרב מיארה שליט"א בקונטריסו הבהיר, שם יש דיוק מדברי מרן בכספ'ו ובבית'ו, שהכלל של חמשת מיני דגן נאמר בתערובת. ולפ"ז אתה למד שאם אינו בא בתערובת אלא בציפוי אז הולכים אחרי העיקר, ומה שמרן זיעא אמר שבא להטעים הוא נתינת טעם, לומר שהדג הוא העיקר, וההציפוי אינו אלא להטעים. דוק ותשכח.