• לחכמי ורבני הפורום הע"י,

    בימים האחרונים יצאנו לפסק זמן קצר, כדי לעשות בדק בית וחשבון נפש כיצד הפורום יוכל להגיע לנקיות גדולה יותר בעניין כבוד חכמים, בעקבות תקלה שקרתה, חרף הצעדים וההגבלות שננקטו בעבר.

    כעת בסיעתא דשמיא, לאחר היוועצות עם דעת תורה, הגענו למתווה שבע"ה יהיה לתועלת לכולנו, להיות בפורום נקי יותר, בו יוכלו הרבנים הגאונים שליט"א מכלל המגזרים לדון בדברי תורה, כדרכה של תורה, ללא חשש של היכשלות חלילה בכבוד חכמים.

    הנהלים הוחמרו, וננקטו גם פעולות טכניות לשם כך. ואנו שמחים לבשר על פתיחת הפורום בחזרה במתכונתו החדשה. תיתכן אולי אי נוחות קטנה, אבל הרווח הוא של כולנו: פורום נקי וזך! כאן המקום לבקש מהציבור לשים יותר לב על כפתור הדיווח שבכל הודעה, ולדווח על תוכן שלדעתם אינו מתאים, ובפרט בתוכן ישן (שאולי חרף ההגבלות הישנות נשאר בטעות).

    אנו תקווה שבע"ה נזכה להיות מחכמי ארץ ישראל שנוחים זה לזה בהלכה, ולהגדיל תורה ולהאדירה בדרך התורה אשר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

    ונסיים בתודה לכל הפונים בתקופה הזו, ושלחו את חיזוקיהם. תודה על האיכפתיות והשותפות, בע"ה יחד נמשיך להגדיל את בית המדרש הדיגיטלי הנוכחי, אשר מביא ברכה לרבבות אלפי ישראל.

    חזקו ואמצו!

סקר חובה האם הינך לובש פתיל תכלת

האם הינך לובש פתיל תכלת

  • אני מתנגד ולא לובש

    קולות: 26 23.4%
  • איני מתנגד אך לא לובש כי גדו''י לא לבשו

    קולות: 62 55.9%
  • אני לובש בצינעא בטלית קטן

    קולות: 9 8.1%
  • אני לובש בפהרסיא בין בטלית קטן ובין טלית גדול

    קולות: 14 12.6%

  • סה"כ בוחרים
    111
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
אם מרן רבינו עובדיה זי"ע [בגיל 30] היה מקשיב לך, היינו מפסידים לפחות שמונה כרכים של הליכות עולם.
ממש לא!!!
הוא לא חלק על גדולי ישראל, אלא הלך עם גדולי ישראל, ובפרט עם מרן רבינו יוסף קארו.
 
ולעומתו מרן הגר"מ מאזוז - אינו צריך שום הסבר על גדולת מרן זצ"ל, וגם כשיש לו מה להעיר הוא יודע בדיוק בפני מי הוא עומד ועם מי הוא נושא ונותן,
ואף על פי כן הוא מעדיף לא לכבוש את נבואתו, ולומר את מה שיצא לו בסוגייה ובהלכה בכל תחום. [ואני לא חושב לרגע שיחסי הכוחות בין מרן זצ"ל לבינו (או לבין שאר חכמי דורנו כולם) הם שווים, או קרוב לזה].
הוא עושה זאת גם כלפי ראשונים, עי' בהקדמת ספרו דרכי העיון ובהקדמת ס' ארים נסי ובהקדמתו לשו" איש מצליח ועוד.
 
קראתי כך למי שכותב על גדולי ישראל שלא היה להם זמן, בשונה מאחרים שאינם גדולי ישראל שהיה להם זמן.
נכון מאוד.
לכל נשמה יש את חלקה בתורה.
כמו שהחזו"א לא הספיק לברר את הלכות חנוכה, יש עוד גדולים שלא עסקו כראוי ולא מצאו את הזמן לעסוק בסוגיית תכלת.
 
כשאתה נעול בקונספציה - בודאי שהאוזניים סגורות מלשמוע דברי אמת ויושר.
מה חשב למשל רבי משה שפירא על הבירור בענין התכלת?
אני לא נעול בכלל, אתה מוזמן לקחת חילוני מהרחוב ולנסות להסביר לו את ההסברים המלומדים איך זה דומה לים, וכו', נראה מה הא יגיד אח"כ על החרדים....
 
אני לא נעול בכלל, אתה מוזמן לקחת חילוני מהרחוב ולנסות להסביר לו את ההסברים המלומדים איך זה דומה לים, וכו', נראה מה הא יגיד אח"כ על החרדים....
באותה מידה תסביר לו מה זה שמיטה, ומהו היתר מכירה...
לא החילוני ברחוב הוא המדד.
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון