לא כתבתי שהודה לו לגמרי, אלא שהודה לו שדבריו אינם מוכרחים, אלא שבא מטענה אחרת. ראה שם.הרב אלבה כתב מאמר ראשון בהאוצר ניסן. על זה התכתבו כאן בפורום. לאחר מכן באייר פרסם שוב את ההתכתבות עם תשובותיו על דבריו עיש. ולפז לא הודה לו.
לא כתבתי שהודה לו לגמרי, אלא שהודה לו שדבריו אינם מוכרחים, אלא שבא מטענה אחרת. ראה שם.הרב אלבה כתב מאמר ראשון בהאוצר ניסן. על זה התכתבו כאן בפורום. לאחר מכן באייר פרסם שוב את ההתכתבות עם תשובותיו על דבריו עיש. ולפז לא הודה לו.
זה לא ענין של ציטוט "אני מודה לדברי כת"ר" אלא זה רוח הדברים. ל@איש תם העתק כאן מתוך ירחון האוצר אייר את המילים בו הודה במקצת לרב ללוש.
לכתוב מה היה ובמעמד מי?
למה לא לכתוב בדיוק מי היה ומה היה?אם אני כותב, אני כותב הכל, כולל שמות כל הנוכחים שידוע לי שהיו שם. (אם אין לכב' בעיה שיחשף מיהו, יאשר).
תמים תהיה...מה יש להסתיר?
עוד לא הבנת שהוא לא יודע כלום?!למה לא לכתוב בדיוק מי היה ומה היה?
מה יש להסתיר?
אולי אכן הרב @איש תם יפתח פיו ויאיר לנו מה היה בדיוק. הנה לנו הסכמתו של @יצחק משען שטוען שכבודו לא יודע כלום.עוד לא הבנת שהוא לא יודע כלום?!
זה נסיון לא מוצלח לחלץ ממי שכן יודע
עוד לא הבנת שהוא לא יודע כלום?!
זה נסיון לא מוצלח לחלץ ממי שכן יודע
ממש מצחיק העסק הזה----אם אני כותב, אני כותב הכל, כולל שמות כל הנוכחים שידוע לי שהיו שם. (אם אין לכב' בעיה שיחשף מיהו, יאשר).
אולי אכן הרב @איש תם יפתח פיו ויאיר לנו מה היה בדיוק. הנה לנו הסכמתו של @יצחק משען שטוען שכבודו לא יודע כלום.
יבוא דבריך וכיבדנוך.
הוא אוהב אקשן כנראהגם מוישי הוא חצי שם בדוי, האם אני טועה?
כך זה נראה. אבל שלא יהיה על חשבון מ"ע מדאו' ואהבת, וכל על חשבון לפגוע בת"ח.הוא אוהב אקשן כנראה
לא הייתי שם אבל ביררתי מי היה שם, ומזה נודע לי מיהו הרב "@יצחק משען".ממש מצחיק העסק הזה----
לפי שמות הכינוי בו אתם קרויים כאן - אתם מכירים האחד את רעהו???
שבסוף לא יצא שעמדתם אחד ליד השני באותו מעמד המדובר ובסוף יהיה רק פדיחות......
דווקא התרשמותי מכמה ניקים בפורום שמכירים איש את רעהו.ממש מצחיק העסק הזה----
לפי שמות הכינוי בו אתם קרויים כאן - אתם מכירים האחד את רעהו???
שבסוף לא יצא שעמדתם אחד ליד השני באותו מעמד המדובר ובסוף יהיה רק פדיחות......
חשוב לי להבהיר שחרצובות לשוני משתחררות רק ורק בנושא אחד בלבד והוא שמירת המשך המסורת שקיבלנו מרבינו עובדיה, חושב אני שזה הנושא היחיד שבו אני מצליף, וגם יש לזה סיבה ברורהאין בעיה שיכירו איש את רעהו אבל הלך פה התקפות צולבות מידי.. לא נעים! בני תורה אנן ולא בני תורא
לפי הנחה זו אתה יכול לבטל את דברי חצי מהפוסקים, שכשדנו איתם באיזה דבר שבהתחלה היו סבורים במאה אחוז, ולאחר מכן ראו שיש מקום מועט לצד אחר, אבל עדיין אוחזים בבירור כמו הצד שלהם, זה לא אומר כלום.כלומר נראה שדברים שכתב בתחילה בבירור, כתב אח"כ שלדעתו נראה שצריך לדון בצורה כלשהי, ולא הוכיח שצריך לדון בצורה זו.
לא מצאתי שם דבר מלבד מה שדן עם הרב מולקנדוב בעצם ענין המצה עשירה אם מותרת לספרדים או לא, אבל על ענין חומרי ההתפחה לא מצאתי שלא קיבלו את דבריו.ראה גם באוצר גליון כח שג"כ כמה ת"ח לא קיבלו את דבריו.
מחילה, דברי הבל דבריך.איני יודע איך אפשר להמשיך לאכול זאת, ועוד אוכלים בבטחה על סמך פסק של הרב עובדיה שכאמור נחסר ממנו ידיעה מרכזית בענין.
לא מצאתי שם דבר מלבד מה שדן עם הרב מולקנדוב בעצם ענין המצה עשירה אם מותרת לספרדים או לא, אבל על ענין חומרי ההתפחה לא מצאתי שלא קיבלו את דבריו.
אתם ממשיכים באותה השטחיות ולא רוצים לראות ולדעת וללמוד.מחילה, דברי הבל דבריך.
עיין בשו"ת שמע שלמה
ברור ברור, לאף אחד, רק לרב אלבה. בא ירחון האוצר הלזה והכריע את כולם.אתם ממשיכים באותה השטחיות ולא רוצים לראות ולדעת וללמוד.
אין טעם לענות לך, אלא פשוט תתחיל לקרוא את החומר של הרב אלבה בירחון האוצר הנ"ל ניסן ואייר, ותבין שיש כאן דברים חדשים בתהליך ייצור החומר שלא היה נודע לא לרב עמאר ולא לרב בקשי ולא לרב עובדיה ולא לשאר הרבנים שעסקו בזה.